انتظار مردم از وزارت ارتباطات؛ افزایش کیفیت و ساماندهی ارزش افزوده

نزدیک به ۵۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی وزارت ارتباطات شرکت کردند؛ بر اساس آخرین آمار، توجه به کیفیت ارتباطات در کنارکمیت را از این وزارتخانه خواستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه به نقل از خبرگزاری فارس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یک نهاد مسؤول وظایفی را برای ارتقای سطح کیفی ارتباطات مردم بر عهده دارد، بر این اساس شاخص‌هایی در قانون اساسی تعیین شده  و این وزارتخانه  بر اساس اولویت‌های دولت اقدام به اجرای برنامه‌هایی کرده است.

 همچنین نظرسنجی در سایت این وزارتخانه قرار داده شده است که مطالبات مردم از این نهاد به رأی گذاشته شده است. بر اساس آخرین آمار، نزدیک به ۵۰ درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند توجه به کیفیت ارتباطات در کنارکمیت را از این وزارتخانه خواستند.

موضوع وس یا ارزش افزوده، موضوعی است که در چند ماه اخیر توسط وزیر ارتباطات به آن تاکید شد و جهرمی از عزم جدی برای ساماندهی این سرویس خبر داد.

ساماندهی یا تعطیلی خدمات ارزش افزوده از دیگر درخواست‌هایی است که مردم در کنار گسترش ارتباطات روستاییاز این وزارتخانه داشتند.

هوشمند سازی مدارس با ۱۰ درصد از آرا در مقام چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.